INSTYTUT NAUK BIOLOGICZNYCH

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

etr logo

Instytut Nauk Biologicznych (zwany dalej Biologia), znajduje się przy ulicy Prusa 14 w Siedlcach, w budynku obok liceum ogólnokształcącego.

Budynek Biologii jest dostępny dla osób z niepełnosprawnościami.

Budynek INB wejście główne

Tutaj jest wejście do budynku Biologii.
Sekretariat Biologii jest na parterze w pokoju 28.
Dyrektorem Biologii jest Pani dr hab. Marzena Stańska.

Czym zajmuje się Biologia?
Pracownicy prowadzą badania naukowe.
Pracownicy prowadzą zajęcia dydaktyczne ze studentami.

Żeby załatwić sprawy w Biologii można:

napisać pismo i wysłać je na adres: Instytut Nauk Biologicznych, ul. Prusa 14, 08-110 Siedlce,

przynieść pismo do sekretariatu Biologii do pokoju 28 na parterze,

napisać wiadomość i wysłać ją na adres e-mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zadzwonić pod numer 25 643 12 01,

przyjść do Biologii i spotkać się z pracownikiem w godzinach pracy od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30.